خرید یک کمپانی دیگر توسط اپل به قصد افزایش عمر باتری محصولاتش
 
تکنولوزی
اخبار فناوری و دانلود
 

کمپانی اپل به تازگی اقدام به خرید شرکت تازه‌ تأسیسی به نام LuxVue Technology کرده است. این شرکت در زمینه ساخت صفحه‌نمایش‌های LED کوچک و با مصرف بهینه انرژی فعالیت می‌کند که چند سال قبل با سرمایه 43 میلیون دلاری کار خود را آغاز کرد.


این شرکت در چند سال گذشته به نوعی با چراغ خاموش جلو رفته و تنها اطلاعاتی که از آن منتشر شده این است که LuxVue برای مشتری‌هایش صفحه‌نمایش‌های کوچک LED با مصرف بهینه انرژی تولید می‌کند که اپل قصد دارد با خرید این شرکت و الحاق آن به خود، بخش نوآوری‌های سخت‌افزاری شرکتش را گسترش دهد.
به دلیل فعالیت این شرکت بر روی میزان مصرف بهینه انرژی صفحه‌نمایش، احتمالا اپل می‌خواهد از این شرکت در زمینه افزایش عمر باتری محصولات خود بهره ببرد. گفته شده تولیدات جدید این شرکت یک تحول در زمینه صفحه‌نمایش‌های کوچک می‌باشد.
در طول 18 ماه گذشته اپل بیش از 24 کمپانی را بدون اطلاع خبرنگاران خریده است و در برابر هیچ خریدی اظهارنظر مشخصی نمی‌کند؛ کما اینکه بعد از خرید LuxVue یکی از سخنگویان اپل اعلام کرد: «اپل کمپانی‌های کوچکی را هرچند وقت یک‌بار می‌خرد و ما عموما در مورد هدف و برنامه‌هایمان در این زمینه اظهارنظری نمی‌کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به دنیای فناوری و دانلود خوش آمدید در این وبلاگ مطالب برگزیده ی وب سایت های دیگر ومطالب اختصاصی وبلاگ قرار میگیرد امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی و آدرس technoloze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 648
بازدید کل : 25540
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 648
بازدید کل : 25540
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید